Маркетинг. Реклама. PR

Сортувати за: найменуванням (зростання/убувши), ціною (зростання/убувши), рейтингом (зростання/убувши)

Медиа - адекватное публицирование. Содержание, концепция публикаций и презентаций. Перев. с нем. Ганс В. Гиссен. Гуманітарний центр
Код товару: 142330
169 грн.
Медиа - адекватное публицирование. Содержание, концепция публикаций и презентаций. Перев. с нем. Ганс В. Гиссен. Гуманітарний центр

Як скласти маркетинговий план. Джон Вествуд. Фабула
Код товару: 142357
441 грн.
Як скласти маркетинговий план. Джон Вествуд. Фабула

Коммуникация и пиар в организации. Перев с нем. З. Шик. Гуманітарний центр
Код товару: 142325
121 грн.
Коммуникация и пиар в организации. Перев с нем. З. Шик. Гуманітарний центр

Психология в рекламе. Коллективная монография. 2-е изд., испр., доп., перераб. Под ред. Власова П. К. Гуманітарний центр
Код товару: 142158
449 грн.
Психология в рекламе. Коллективная монография. 2-е изд., испр., доп., перераб. Под ред. Власова П. К. Гуманітарний центр

Медиапсихология. Основные принципы. 2-е изд., исправленное. Перев. С нем. Петер Винтерхофф-Шпурк. Гуманітарний центр
Код товару: 142162
276 грн.
Медиапсихология. Основные принципы. 2-е изд., исправленное. Перев. С нем. Петер Винтерхофф-Шпурк. Гуманітарний центр

Медиа-дискурс: анализ медиа-текстов. Исследование культуры и медиа. Перев. с англ. 2-е изд., стереот. Д. Матисон. Гуманітарний центр
Код товару: 142176
276 грн.
Медиа-дискурс: анализ медиа-текстов. Исследование культуры и медиа. Перев. с англ. 2-е изд., стереот. Д. Матисон. Гуманітарний центр

Интегрированные маркетинговые коммуникации. Перев. С болг. Христо Кафтанджиев. Гуманітарний центр
Код товару: 142182
371 грн.
Интегрированные маркетинговые коммуникации. Перев. С болг. Христо Кафтанджиев. Гуманітарний центр

Сенсорика. Как люди воспрнимают продукты питания. Перев. с нем. Ева Дерндорфер. Гуманітарний центр
Код товару: 142209
209 грн.
Сенсорика. Как люди воспрнимают продукты питания. Перев. с нем. Ева Дерндорфер. Гуманітарний центр

Рекламный образ: инструкция по применению. Стиль, представление, культура. А. В. Овруцкий. Гуманітарний центр
Код товару: 142238
260 грн.
Рекламный образ: инструкция по применению. Стиль, представление, культура. А. В. Овруцкий. Гуманітарний центр

Инстинкт покупателя. С простой моделью потребительского поведения к надежным маркетинговым стратегиям? пер. с нем. Инго Хамм. Гуманітарний центр
Код товару: 142248
371 грн.
Инстинкт покупателя. С простой моделью потребительского поведения к надежным маркетинговым стратегиям? пер. с нем. Инго Хамм. Гуманітарний центр

Карго-маркетинг і Україна. Олексій Філановський. ФАБУЛА
Код товару: 117334
412 грн.
Карго-маркетинг і Україна. Олексій Філановський. ФАБУЛА

Королі соціальних мереж. Денис Каплунов. Book Chef
Код товару: 141929
450 грн.
Королі соціальних мереж. Денис Каплунов. Book Chef

Вхідний маркетинг. Браян Гелліген. ФАБУЛА
Код товару: 117333
392 грн.
Вхідний маркетинг. Браян Гелліген. ФАБУЛА

Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа. Томас Мартін. ФАБУЛА
Код товару: 117338
481 грн.
Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа. Томас Мартін. ФАБУЛА

Креативний особистий брендинг. Юрген Саленбахер. Фабула
Код товару: 100611
481 грн.
Креативний особистий брендинг. Юрген Саленбахер. Фабула

Міфи про PR. Річ Лі. Фабула
Код товару: 100613
441 грн.
Міфи про PR. Річ Лі. Фабула

Безономіка. Як Amazon змінює життя. Браян Думайн. BookChef
Код товару: 100670
260 грн.
Безономіка. Як Amazon змінює життя. Браян Думайн. BookChef

Як писати комерційну пропозицію. Денис Каплунов. Фабула
Код товару: 89693
412 грн.
Як писати комерційну пропозицію. Денис Каплунов. Фабула

Сортувати за: найменуванням (зростання/убувши), ціною (зростання/убувши), рейтингом (зростання/убувши)