Реклама

Сортувати за: найменуванням (зростання/убувши), ціною (зростання/убувши), рейтингом (зростання/убувши)

Про рекламу. Девід Оґілві. Клуб Сімейного Дозвілля
Код товару: 154335
441 грн.
Про рекламу. Девід Оґілві. Клуб Сімейного Дозвілля

Кошеня, дитина і гола жінка. Психологія впливу реклами
Код товару: 149914
383 грн.
Кошеня, дитина і гола жінка. Психологія впливу реклами

Психология в рекламе. Коллективная монография. 2-е изд., испр., доп., перераб. Под ред. Власова П. К. Гуманітарний центр
Код товару: 142158
216 грн.
Психология в рекламе. Коллективная монография. 2-е изд., испр., доп., перераб. Под ред. Власова П. К. Гуманітарний центр

Медиапсихология. Основные принципы. 2-е изд., исправленное. Перев. С нем. Петер Винтерхофф-Шпурк. Гуманітарний центр
Код товару: 142162
150 грн.
Медиапсихология. Основные принципы. 2-е изд., исправленное. Перев. С нем. Петер Винтерхофф-Шпурк. Гуманітарний центр

Рекламный образ: инструкция по применению. Стиль, представление, культура. А. В. Овруцкий. Гуманітарний центр
Код товару: 142238
117 грн.
Рекламный образ: инструкция по применению. Стиль, представление, культура. А. В. Овруцкий. Гуманітарний центр

GR. Як вибудовувати стосунки із владою. Уоткінс М., Едвардс М., Такрар.
Код товару: 115176
387 грн.
GR. Як вибудовувати стосунки із владою. Уоткінс М., Едвардс М., Такрар.

Яндекс. Директ: Як отримувати прибуток, а не грати у лотерею. Царевський Ф.
Код товару: 69199
286 грн.
Яндекс. Директ: Як отримувати прибуток, а не грати у лотерею. Царевський Ф.

Безкоштовна реклама: Результат без бюджету. 8-е, Випр. та дод. Іванов А.
Код товару: 109088
343 грн.
Безкоштовна реклама: Результат без бюджету. 8-е, Випр. та дод. Іванов А.

Велика ідея: Як перемогти муки творчості та створити шедевр. Перрова С.
Код товару: 56520
311 грн.
Велика ідея: Як перемогти муки творчості та створити шедевр. Перрова С.

Сортувати за: найменуванням (зростання/убувши), ціною (зростання/убувши), рейтингом (зростання/убувши)