Реклама

Сортувати за: найменуванням (зростання/убувши), ціною (зростання/убувши), рейтингом (зростання/убувши)

Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії. Ірина Чубукова, Іван Дубровський, Надія Том'як... Vivat
Код товару: 172427
441 грн.
Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії. Ірина Чубукова, Іван Дубровський, Надія Том'як... Vivat

Дизайн і реклама: ілюстрований глосарій (основні терміни та понят-тя). 2-ге вид., випр. і доповн. Кольор.вставки. Прищенко С.В. Кондор
Код товару: 168696
294 грн.
Дизайн і реклама: ілюстрований глосарій (основні терміни та понят-тя). 2-ге вид., випр. і доповн. Кольор.вставки. Прищенко С.В. Кондор

Про рекламу. Девід Оґілві. Клуб Сімейного Дозвілля
Код товару: 154335
481 грн.
Про рекламу. Девід Оґілві. Клуб Сімейного Дозвілля

Психология в рекламе. Коллективная монография. 2-е изд., испр., доп., перераб. Под ред. Власова П. К. Гуманітарний центр
Код товару: 142158
449 грн.
Психология в рекламе. Коллективная монография. 2-е изд., испр., доп., перераб. Под ред. Власова П. К. Гуманітарний центр

Медиапсихология. Основные принципы. 2-е изд., исправленное. Перев. С нем. Петер Винтерхофф-Шпурк. Гуманітарний центр
Код товару: 142162
276 грн.
Медиапсихология. Основные принципы. 2-е изд., исправленное. Перев. С нем. Петер Винтерхофф-Шпурк. Гуманітарний центр

Рекламный образ: инструкция по применению. Стиль, представление, культура. А. В. Овруцкий. Гуманітарний центр
Код товару: 142238
260 грн.
Рекламный образ: инструкция по применению. Стиль, представление, культура. А. В. Овруцкий. Гуманітарний центр

Сортувати за: найменуванням (зростання/убувши), ціною (зростання/убувши), рейтингом (зростання/убувши)