Маркетинг. Реклама. PR

Сортувати за: найменуванням (зростання/убувши), ціною (зростання/убувши), рейтингом (зростання/убувши)

Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу. Vivat
Код товару: 150439
373 грн.
Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу. Vivat

Копірайтинг в алгоритмах. Ірина Костюченко. IPIO
Код товару: 140996
244 грн.
Копірайтинг в алгоритмах. Ірина Костюченко. IPIO

Креативність як шторм. Кайна Лескі. ArtHuss
Код товару: 140949
306 грн.
Креативність як шторм. Кайна Лескі. ArtHuss

Народження бренду: як виносити плід вашої пристрасті до підприємництва. Сміт Б.
Код товару: 143638
326 грн.
Народження бренду: як виносити плід вашої пристрасті до підприємництва. Сміт Б.

Побудування бренду: не мовчіть у галасливому світі. Кей Райт. Vivat
Код товару: 145971
343 грн.
Побудування бренду: не мовчіть у галасливому світі. Кей Райт. Vivat

Основи маркетингу. Філіп Котлер, Гарі Армстронг. Діалектика
Код товару: 145872
1 250 грн.
Основи маркетингу. Філіп Котлер, Гарі Армстронг. Діалектика

Основы маркетинга. Краткий курс. Филип Котлер. Науковий світ
Код товару: 142992
700 грн.
Основы маркетинга. Краткий курс. Филип Котлер. Науковий світ

Медиа - адекватное публицирование. Содержание, концепция публикаций и презентаций. Перев. с нем. Ганс В. Гиссен. Гуманітарний центр
Код товару: 142330
169 грн.
Медиа - адекватное публицирование. Содержание, концепция публикаций и презентаций. Перев. с нем. Ганс В. Гиссен. Гуманітарний центр

Як скласти маркетинговий план. Джон Вествуд. Фабула
Код товару: 142357
392 грн.
Як скласти маркетинговий план. Джон Вествуд. Фабула

Коммуникация и пиар в организации. Перев с нем. З. Шик. Гуманітарний центр
Код товару: 142325
121 грн.
Коммуникация и пиар в организации. Перев с нем. З. Шик. Гуманітарний центр

Психология в рекламе. Коллективная монография. 2-е изд., испр., доп., перераб. Под ред. Власова П. К. Гуманітарний центр
Код товару: 142158
216 грн.
Психология в рекламе. Коллективная монография. 2-е изд., испр., доп., перераб. Под ред. Власова П. К. Гуманітарний центр

Медиапсихология. Основные принципы. 2-е изд., исправленное. Перев. С нем. Петер Винтерхофф-Шпурк. Гуманітарний центр
Код товару: 142162
150 грн.
Медиапсихология. Основные принципы. 2-е изд., исправленное. Перев. С нем. Петер Винтерхофф-Шпурк. Гуманітарний центр

Медиа-дискурс: анализ медиа-текстов. Исследование культуры и медиа. Перев. с англ. 2-е изд., стереот. Д. Матисон. Гуманітарний центр
Код товару: 142176
135 грн.
Медиа-дискурс: анализ медиа-текстов. Исследование культуры и медиа. Перев. с англ. 2-е изд., стереот. Д. Матисон. Гуманітарний центр

Интегрированные маркетинговые коммуникации. Перев. С болг. Христо Кафтанджиев. Гуманітарний центр
Код товару: 142182
371 грн.
Интегрированные маркетинговые коммуникации. Перев. С болг. Христо Кафтанджиев. Гуманітарний центр

Сенсорика. Как люди воспрнимают продукты питания. Перев. с нем. Ева Дерндорфер. Гуманітарний центр
Код товару: 142209
209 грн.
Сенсорика. Как люди воспрнимают продукты питания. Перев. с нем. Ева Дерндорфер. Гуманітарний центр

Рекламный образ: инструкция по применению. Стиль, представление, культура. А. В. Овруцкий. Гуманітарний центр
Код товару: 142238
117 грн.
Рекламный образ: инструкция по применению. Стиль, представление, культура. А. В. Овруцкий. Гуманітарний центр

Инстинкт покупателя. С простой моделью потребительского поведения к надежным маркетинговым стратегиям? пер. с нем. Инго Хамм. Гуманітарний центр
Код товару: 142248
371 грн.
Инстинкт покупателя. С простой моделью потребительского поведения к надежным маркетинговым стратегиям? пер. с нем. Инго Хамм. Гуманітарний центр

Карго-маркетинг і Україна. Олексій Філановський. ФАБУЛА
Код товару: 117334
342 грн.
Карго-маркетинг і Україна. Олексій Філановський. ФАБУЛА

Королі соціальних мереж. Денис Каплунов. Book Chef
Код товару: 141929
450 грн.
Королі соціальних мереж. Денис Каплунов. Book Chef

Вхідний маркетинг. Браян Гелліген. ФАБУЛА
Код товару: 117333
392 грн.
Вхідний маркетинг. Браян Гелліген. ФАБУЛА

Несвідомий брендинг. Дуглас ван Праєт. ФАБУЛА
Код товару: 117335
392 грн.
Несвідомий брендинг. Дуглас ван Праєт. ФАБУЛА

Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа. Томас Мартін. ФАБУЛА
Код товару: 117338
332 грн.
Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа. Томас Мартін. ФАБУЛА

Цифровий брендинг. Деніел Роулз. ФАБУЛА
Код товару: 117340
392 грн.
Цифровий брендинг. Деніел Роулз. ФАБУЛА

Карго-маркетинг и Украина. Олексій Філановський. ФАБУЛА
Код товару: 117345
281 грн.
Карго-маркетинг и Украина. Олексій Філановський. ФАБУЛА

Рекламіст у гостях у фізика. Іванов А.
Код товару: 101766
1 873 грн.
Рекламіст у гостях у фізика. Іванов А.

Не може бути. Парадокси в рекламі, бізнесі та житті. Іванов А.
Код товару: 35171
1 873 грн.
Не може бути. Парадокси в рекламі, бізнесі та житті. Іванов А.

PR по-азіатськи. Чесно про комунікації у Центральній Азії. Колесніченко О. В.
Код товару: 119693
286 грн.
PR по-азіатськи. Чесно про комунікації у Центральній Азії. Колесніченко О. В.

Маркетинг у громадському харчуванні: Підручник. Григорян Є.С., Піканіна Г.Т., Соколова Є.А.
Код товару: 118203
1 292 грн.
Маркетинг у громадському харчуванні: Підручник. Григорян Є.С., Піканіна Г.Т., Соколова Є.А.

Синергія: ключ до успіху Ребіяр Ф., Проценко Р.
Код товару: 117896
1 142 грн.
Синергія: ключ до успіху Ребіяр Ф., Проценко Р.

GR. Як вибудовувати стосунки із владою. Уоткінс М., Едвардс М., Такрар.
Код товару: 115176
387 грн.
GR. Як вибудовувати стосунки із владою. Уоткінс М., Едвардс М., Такрар.

Сортувати за: найменуванням (зростання/убувши), ціною (зростання/убувши), рейтингом (зростання/убувши)