Бізнес-література

Сортувати за: найменуванням (зростання/убувши), ціною (зростання/убувши), рейтингом (зростання/убувши)

PRObusiness: Готовий конкурувати. Майкл Бір. Фабула
Код товару: 142716
481 грн.
PRObusiness: Готовий конкурувати. Майкл Бір. Фабула

Працюючи навпаки. Інсайти та секрети від топ-менеджерів Amazon. Колін Браяр, Білл Карр. BookChef
Код товару: 141251
320 грн.
Працюючи навпаки. Інсайти та секрети від топ-менеджерів Amazon. Колін Браяр, Білл Карр. BookChef

Виходить продюсер. Олександр Роднянський. Брайт Букс
Код товару: 142873
233 грн.
Виходить продюсер. Олександр Роднянський. Брайт Букс

Як скласти маркетинговий план. Джон Вествуд. Фабула
Код товару: 142357
441 грн.
Як скласти маркетинговий план. Джон Вествуд. Фабула

Бизнес как конструктор. Андрей Мирошниченко. Видавництво Ростислава Бурлаки
Код товару: 142498
455 грн.
Бизнес как конструктор. Андрей Мирошниченко. Видавництво Ростислава Бурлаки

Зафейсбучені: як соціальна мережа штовхає світ до катастрофи. Роджер Макнамі. #книголав
Код товару: 142549
450 грн.
Зафейсбучені: як соціальна мережа штовхає світ до катастрофи. Роджер Макнамі. #книголав

Коммуникация и пиар в организации. Перев с нем. З. Шик. Гуманітарний центр
Код товару: 142325
121 грн.
Коммуникация и пиар в организации. Перев с нем. З. Шик. Гуманітарний центр

Говорить мирно в мире, полном конфликтов. Розенберг Маршалл. София
Код товару: 142061
150 грн.
Говорить мирно в мире, полном конфликтов. Розенберг Маршалл. София

Этика против выгоды. Решения менеджеров в ситуации морального выбора. Перев. с нем. М. Личка, М. Саске, Р. Брандтвайнер. Гуманітарний центр
Код товару: 142147
234 грн.
Этика против выгоды. Решения менеджеров в ситуации морального выбора. Перев. с нем. М. Личка, М. Саске, Р. Брандтвайнер. Гуманітарний центр

Психология в рекламе. Коллективная монография. 2-е изд., испр., доп., перераб. Под ред. Власова П. К. Гуманітарний центр
Код товару: 142158
449 грн.
Психология в рекламе. Коллективная монография. 2-е изд., испр., доп., перераб. Под ред. Власова П. К. Гуманітарний центр

Медиапсихология. Основные принципы. 2-е изд., исправленное. Перев. С нем. Петер Винтерхофф-Шпурк. Гуманітарний центр
Код товару: 142162
276 грн.
Медиапсихология. Основные принципы. 2-е изд., исправленное. Перев. С нем. Петер Винтерхофф-Шпурк. Гуманітарний центр

Управление по ценностям. Методические материалы по тренингу. А. А. Киселева. Гуманітарний центр
Код товару: 142164
267 грн.
Управление по ценностям. Методические материалы по тренингу. А. А. Киселева. Гуманітарний центр

Проблемная коммуникация. Практическое руководство по тренингу. А. А. Киселева. Гуманітарний центр
Код товару: 142166
260 грн.
Проблемная коммуникация. Практическое руководство по тренингу. А. А. Киселева. Гуманітарний центр

Психология персонала: потребности, мотивация и ценности. 2-е изд., испр., доп. Л. А. Верещагина. Гуманітарний центр
Код товару: 142168
280 грн.
Психология персонала: потребности, мотивация и ценности. 2-е изд., испр., доп. Л. А. Верещагина. Гуманітарний центр

Работа в команде. Как подобрать и организовать эффективную команду. Перев. c нем. 2-е изд., испр., доп. Г. Гертер, К. Оттл. Гуманітарний центр
Код товару: 142174
283 грн.
Работа в команде. Как подобрать и организовать эффективную команду. Перев. c нем. 2-е изд., испр., доп. Г. Гертер, К. Оттл. Гуманітарний центр

Медиа-дискурс: анализ медиа-текстов. Исследование культуры и медиа. Перев. с англ. 2-е изд., стереот. Д. Матисон. Гуманітарний центр
Код товару: 142176
276 грн.
Медиа-дискурс: анализ медиа-текстов. Исследование культуры и медиа. Перев. с англ. 2-е изд., стереот. Д. Матисон. Гуманітарний центр

Интегрированные маркетинговые коммуникации. Перев. С болг. Христо Кафтанджиев. Гуманітарний центр
Код товару: 142182
371 грн.
Интегрированные маркетинговые коммуникации. Перев. С болг. Христо Кафтанджиев. Гуманітарний центр

Организационная миопия. Почему организации не замечают очевидного. Катино М. Гуманітарний центр
Код товару: 142214
196 грн.
Организационная миопия. Почему организации не замечают очевидного. Катино М. Гуманітарний центр

Эффективный отбор персонала. Метод структурированного интервью. Перев. с нем. 2-е изд., испр., перераб. В. Йеттер. Гуманітарний центр
Код товару: 142216
280 грн.
Эффективный отбор персонала. Метод структурированного интервью. Перев. с нем. 2-е изд., испр., перераб. В. Йеттер. Гуманітарний центр

Психология инноваций в организациях. Перев. с англ. Cambridge University Press. Д. Х. Кроупли, А. Дж. Кроупли. Гуманітарний центр
Код товару: 142220
236 грн.
Психология инноваций в организациях. Перев. с англ. Cambridge University Press. Д. Х. Кроупли, А. Дж. Кроупли. Гуманітарний центр

Мотивация персонала. Инструменты мотивации для успеха организации. Перев. с нем. 3-е изд. Э. Мерманн. Гуманітарний центр
Код товару: 142225
256 грн.
Мотивация персонала. Инструменты мотивации для успеха организации. Перев. с нем. 3-е изд. Э. Мерманн. Гуманітарний центр

Психология стимулирования персонала. Современные решения. 2-е изд., испр., перераб., доп. Е. А. Родионова. Гуманітарний центр
Код товару: 142226
148 грн.
Психология стимулирования персонала. Современные решения. 2-е изд., испр., перераб., доп. Е. А. Родионова. Гуманітарний центр

Коммуникация в организации: компетентность, обучение и принятие решений. Под ред. Ф. Джейблина, Л. Патнэм. Гуманітарний центр
Код товару: 142230
202 грн.
Коммуникация в организации: компетентность, обучение и принятие решений. Под ред. Ф. Джейблина, Л. Патнэм. Гуманітарний центр

Рекламный образ: инструкция по применению. Стиль, представление, культура. А. В. Овруцкий. Гуманітарний центр
Код товару: 142238
260 грн.
Рекламный образ: инструкция по применению. Стиль, представление, культура. А. В. Овруцкий. Гуманітарний центр

Как основать бизнес? Тренинг-семинар. Что надо учесть, чтобы создать успешный бизнес и получать удовольствие от процесса до результата. Власов П. К. Гуманітарний центр
Код товару: 142243
209 грн.
Как основать бизнес? Тренинг-семинар. Что надо учесть, чтобы создать успешный бизнес и получать удовольствие от процесса до результата. Власов П. К. Гуманітарний центр

Инстинкт покупателя. С простой моделью потребительского поведения к надежным маркетинговым стратегиям? пер. с нем. Инго Хамм. Гуманітарний центр
Код товару: 142248
371 грн.
Инстинкт покупателя. С простой моделью потребительского поведения к надежным маркетинговым стратегиям? пер. с нем. Инго Хамм. Гуманітарний центр

Активное продвижение. Тренинг. Игры и упражнения. А. А. Киселева. Гуманітарний центр
Код товару: 142252
260 грн.
Активное продвижение. Тренинг. Игры и упражнения. А. А. Киселева. Гуманітарний центр

Правила інвестування Воррена Баффета. Джеремі С. Міллер. Book Chef
Код товару: 142344
554 грн.
Правила інвестування Воррена Баффета. Джеремі С. Міллер. Book Chef

Карго-маркетинг і Україна. Олексій Філановський. ФАБУЛА
Код товару: 117334
412 грн.
Карго-маркетинг і Україна. Олексій Філановський. ФАБУЛА

Королі соціальних мереж. Денис Каплунов. Book Chef
Код товару: 141929
450 грн.
Королі соціальних мереж. Денис Каплунов. Book Chef

Сортувати за: найменуванням (зростання/убувши), ціною (зростання/убувши), рейтингом (зростання/убувши)